Tuesday, April 28, 2009

Selsema Babi yang tidak menjangkiti Babi?


Aneh bukan?. Dunia diwar-warkan dengan sejenis penyakit yang dinamakan 'SELSEMA BABI' dan telah meragut beratus-ratus nyawa MANUSIA . Anehnya TIDAK ADA SEEKOR BABI pun yang mati. Lantas mengapa kita menyalahkan babi?


Jika wabak nipah dahulu membunuh banyak babi dan kemudian baru menyebabkan manusia yang MENYENTUH babi mendapat penyakit tersebut yang kemudiannya menjangkiti pengamal perubatan yang merawat pesakit. Kita dapati ada salah silah turunnya penyakit tersebut dari babi kepada manusia.


Dalam kes selsema babi ini, TIADA laporan mengatakan ada babi selsema, tiba-tiba kita dapati ada banyak manusia mati sebab babi selsema. Begitulah bagaimana dunia diadun dan dibentuk oleh propaganda media barat yang mempunyai agenda tersendiri.


Benar, penyakit tersebut wujud, tetapi kemungkinan besar penyakit ini tidak datang dari babi. Ia datang dari BABI-BABI yang bekerja dimakmal yang mempunyai agenda yang masih samar-samar.


Ada banyak bukti yang menunjukkan bahawa babi yang sebenar tidak bersalah dalam hal ini. Satu fakta yang tidak diulas panjang adalah virus selsema ini adalah kombinasi virus babi dan selsema burung dan virus manusia. Ia diadun didalam makmal bukan didalam kandang.


Ditengah-tengah kemelut ekonomi global ini, tiba tiba berlaku krisis yang berskala global juga, maka tanda-tandanya tidaklah elok untuk kita semua .

2 comments:

zaidi ali said...

Seandainya tuan semak senarai pengeluar ubatan utama dunia...kebanyakannya yahudi.

Yahudi berfikir, "Tiada penyakit, ubat tak laku. Tak ada penyakit, kita cipta penyakit ala-ala senjata biologi!"

Bahaya virus yahudi melebihi bahaya segala jenis virus sebabnya virus ini berotak dan sudah sah dilaknat Tuhan.

H5N1 Bird Flu diternak di makmal Baxter, diedar kepada doktor-doktor. Sampai sekarang Baxter tak nak mengaku mereka sengaja.

armouris said...

lagi info tentang swine flu kat sini - FAQ on Swine Flu