Friday, March 30, 2012

Bayan Mutiara...Tauke Cina Gergaji Dua Mata

Akhirnya terbuka satu rahsia bahawa Bayan Mutiara yang menjadi konroversi itu merupakan kaedah pemilikan jalan belakang Tan bersaudara .(baca sini dan sini)

Ivory Property Group yang dijaja sebagai pemenang bidaan tender secara rundingan itu rupanya hanyalah sekadar proksi untuk kedua -dua saudara berkenaan.

Tauke Cina berkenaan diketahui mempunyai jaringan lembu lembunya didalam UMNO demi mendapatkan projek ,lesen dan AP, kini mereka membela babi-babi dari DAP pula. Sudah tentu mereka juga akan menyalurkan dana bagi DAP memerangi UMNO. (diketahui DAP amat memusuhi UMNO dan akan menghapuskan UMNO sebaik menguasai Putrajaya..ini dilafazkan sendiri oleh Jeff Ooi). Jadi dua bersaudara ini akan membiayai kedua belah pihak dalam perebutan ini dan akan menikmati hasilnya jika mana-mana pihak menang.

Tauke bersaudara ini dahulu adalah majikan NALLAKUPERAN teman tenis pemuka PKR yang di ANUgerah TUHAN kepada rakyat Malaysia. Jadi mereka ini sapu semua.

Hakikat akhirnya adalah dana-dana ini akhirnya akan sampai kedalam poket PAS untuk perbelanjaan pilihanraya dalam perjalanan mereka untuk membina negara berkebajikan.

Pi mai pi mai PAS pun makan duit syubhah (tak pe kut sebab ada seorang ustaz kat tempat aku minta duit derma nak bina tahfiz siap cakap KAMI terima duit SYUBHAH).

Yang akhirnya tergadai kampung MAT JENIN JUGA...


No comments: