Friday, July 26, 2013

Hapuskan Hak Istimewa Melayu Kalau UMNO Tak Cukup Jantan Untuk Mempertahankanya!egitu

Sekali lagi UMNO menunjukkan kebaculannya bila berhadapan dengan situasi dimana ia harus bersuara menunjukan autoritinya.

Guru Besar SK Seri Pristana telah menghabiskan banyak tenaga membantu UMNO disaat kebanyakan guru guru di Malaysia tidak menyokong UMNO. Beliau begitu berdedikasi dengan kerjanya sehingga sekolahnya menjadi antara yang terbaik di Daerah Kuala Selangor. Beliau tidak melakukan sebarang kesilapan secara teknikalnya. Beliau hanya membuat apa yang difikirkan terbaik untuk sekolahnya, sehinggalah puak minoriti yang sempit akal dan diketahui  berlidah biawak mula membuat fitnah atas perkara yang boleh diselesaikan secara baik.

Kita dapat melihat betapa lemasnya UMNO. Terlalu taksub dengan dirinya sehingga lupa kepada apa yang patut dibuat untuk mempertahankan rakyat marhaen yang tertindas oleh  ketidak adilan yang ditimpakan oleh sekumpulan kecil manusia manusia biawak.

Ketika Najib sibuk menjilat buntut Cina dan India, dia terlupa bahawa yang memenangkan UMNO adalah orang Melayu kampung yang kini tiada pelindung dan terdedah untuk diliwat oleh golongan liberal dalam negara ini.

Begitulah apabila golongan bangsawan ini tidak lagi dapat merasa denyut nadi rakyat Marhaen...

No comments: