Monday, January 4, 2010

2010- Peperangan Keatas Negara Islam akan Menjadi-jadi

Ada suatu hal yang sebenar berlaku secara terang-terangan tetapi tidak diakui oleh semua media massa perdana dunia. Amerika sebenarnya sedang memerangi negara Islam diatas nama anti keganansan.

Negara terbaru yang akan menjadi sasaran adalah Yemen (click here). Sebuah negara miskin yang tidak mempunyai banyak sumber kekayaan tetapi mempunyai kedudukan strategik kerana ia berada dihujung laut merah (click here) .


Jika anda mengikuti perkembangan negara Yemen, baru-baru ini mereka telah melumpuhkan satu gerakan ekstremis Islam yang dibiayai oleh Israel! (click here). Jika itu keadaannya maka apakah kita terkejut apabila seorang Pemuda Nigeria ditangkap kerana cuba meletupkan bom seberat 80gram yang diikat diseluar dalamnya (click here).


Pemuda ini menyusup kedalam kapal terbang di lapangan terbang Schipol di Amsterdam yang dikawal selia oleh syarikat keselamatan Israel (click here) ? aneh bukan? Aneh kerana jika ditimbang..berat zakar pemuda tersebut pun akan melebih 80g!!! apakah yang boleh diletupkan dengan bom itu selain selruh bahagian sulit pemuda tersebut sahaja? Tiba tiba ini dimainkan oleh media massa sebagai serangan pengganas.

Begitulah jika syaitan sudah bermaharaja lela.




1 comment:

Anonymous said...

salam sejahtera,

rencangan 'depa' dah masuk gear 5....