Friday, September 9, 2011

The Truth About Mat Sabu

Mohamad Bin Sabu Hanyalah Manusia Biasa. Mat sabu juga manusia bernafu serakah seperti manusia biasa lain. Jika beliau menggelar Anwar sebagai Al Juburi..apa agaknya gelaran yang akan diberinya jika manusia yang menibai isteri orang lain ini bukan dia?.Parti PAS hanyalah parti biasa sekumpulan Manusia. Tidak ada beza dengan UMNO. Jika UMNO sebuah parti yang tersungkur akibat kuasa dan nafsu ahlinya, PAS juga akan tersungkur di kawah kuasa dan nafsu - Bezanya adalah kedua-dua Mat Sabu dan PAS cukup pantas menghukum orang lain, jika mereka melakukan kesalahan. Cukup hebat mengkafirkan manusia lain yang tidak sealiran mereka.

Kini manusia yang bernama MAT SABU telah berada dipuncak kuasa. Parti PAS meletakkan orang seperti MAT SABU dipuncak kuasa, maka kita tengok sahajalah drama seterusnya.

Apakah yang lebih baik dan mulia? Mati sebagai polis British yang rela terkorban demi maruahnya sekalipun dia digelar anjing British oleh Mat sabu atau Mati sebagai seorang yang merembat isteri orang dan diajulang sebagai pejuang kebenaran walhal pada hakikatnya badan terpalit nanah noda.

Manusia-manusia seperti ini memberi tazkirah di masjid dan surau walaupun tak ada tauliah. Manusia PAS tak perlu tauliah kerana kehebatan ilmu agama mereka melampui sebarang tauliah manusia biasa.

Tetapi relaxlah..video dan perakam hanyalah BESI....So Mat Sabu lain kali jangan hina Polis...depa pegang teluq hang...rakaman macam ni biasanya hanya SB yang buat...so kalau hendak jadi manusia suci..jadilah manusia suci sebenarnya. Ini dah terbukti hang munafik...

2 comments:

opisboi said...

aku minta sungguh yg najib tidak tunduk kepada desakan pembangkang berkenaan kenaikan cukai 6% kerana pihak pembangkang sedang kepansan akibat stategi kerajaan menaikan cukai kerana ianya akan mengkukuhkan ekonomi negara dan byk pihak akan dapat keuntungan diatas kenaikan, disamping itu ianya mengalakan penguna berjimat cermat dr membazirkan masa berSMS, klau bolih aku minta najib menaikan cukai kpd 10% agar lebih kukuh ekonomi negara dan melumpuhkan pihak pembangkang.

KALAM JAUHARI said...

hahaha...sungguh sarkastik komen ko...begitulah kalau kita biarkan lanun-lanun korporat bermaharaja lela.